Золжаргал.С. Powered by Blogger.

СЭЗДС-ийн оюутан .........

Friday, May 8, 2009

СЭЗДС-ийн эдийн засгийн онолын олимпиад дээр тавигдсан нэгэн багийн мэндчилгээг та бүхэнд хүргэж байна.

Намайг .... гэдэг
Би тийм ч сайн ярьж чаддаггүй

Гэхдээ би хэдэн 100-аараа чихцэлдэн суудаг МУИС-ийн эдийн засагт сурдаггүй
30, 30-аараа нэг групп болон хичээллэдэг 85 жилийн түүхтэй СЭЗДС-т сурдаг
Сургуулиа би дэлхийн номер 1 сургууль болно гэдэгт итгэдэг
Миний сургууль тэнгэр баганадсан өндөр барилгатай.
Ёс суртахуунлаг оюутан бэлтгэдэг
Алдагдсан боломжийн зардал хамгийн бага байхаар багш нараа би сонгодог
Тооны машинаар хань хийдэг ня-бо
Ярих чадвараар ажлаа явуулдаг бизнесийн удирдлага
Зээл, хадгаламжийн хүүний зөрөөнөөс ашиг олдог банкны ангийн оюутан би бишээ
Би эрсдлийг тооцож, ирээдүйг төлөвлөхдөө байнгын таамаг дэвшүүлж, бодит байдлаас тасардаг бизнесийн эдийн засгийн ангийн оюутан
Би эдийн засгийн талаар тийм сайн мэдэхгүй ч гэсэн
Эрэлт, нийлүүлэлтйн талаар найзууддаа торолгүй тайлбар өгч чадна
Адам Смит, Жон Мейнард Кейнсийн тухай би зөвхөн номноос л уншсан
Гэхдээ би тэднийг эдийн засгийг үндэслэгчид гэдэгт итгэдэг
Эдийн засаг минь хямралаас гарна гэж сүүгээ өргөдөг ижийтэй хүн би
Ижий минь надаар, бас энэ сургуульд сурж байгаагаар минь бахархдаг
Урт хугацааны эдийн засгийг дэмжиж, уудам эх орноо хөгжүүлэхийг би зорьдог
Тэднийг энд байсныг хүмүүс мэднэ, Монголын шилдэг санхүүчид
Тэднийг энд байгааг хүмүүс мэддэг, Бид санхүүгийн оюутнууд
Тэднийг энд байхыг хүмүүс мэдэрдэг, Тэд монголын ирээдүй
Баярлалаа.....

9 сэтгэгдэл:

Номун Бөх-Очирын May 13, 2009 at 8:00 PM  

Намайг Номун гэдэг ээээээ
хэхэ мань ч бас нэг блог нээсэн. Орж үзээрэй
http://eco_externality.blogspot.com

pugo May 13, 2009 at 11:24 PM  

Дажгүй тэ ххэхэ

hoho,  June 4, 2009 at 10:10 AM  

unshij bolohgui bn shde

Zoljargal June 4, 2009 at 3:05 PM  

tanii com-d asuudal bgaa bh
ternes zugr l bna daa

llllllll,  June 13, 2009 at 7:35 PM  

haha! nomunii 2 ahiig n nemchiheechee!

Anonymous,  January 21, 2010 at 11:05 PM  

sain uu. EZO-4 oyutan bna. Blog chn ih taalagdlaa. ene hesgiig unshsan chn goy sanagdchihlaa neeree manai ezo goy shuu bagsh nar n hurtel 1 l goy humuus. goy blog bna. tsaash n urgeljluuleerei. Amjilt husey. hagas sain odor zaland irdeg gants emegtei bna hehehe.

Золжаргал January 22, 2010 at 5:33 PM  

Anonymous-t
ӨӨ маш их баярлалаа. Блогоор минь зочилж байгаарай. Хагассайнд бас байнга ирж байгаарай хэхэ

Anonymous,  January 26, 2010 at 11:16 PM  

МУИС Эдийн засгийн сургууль 100аараа чихцэлдэж суудаг гэж хэн хэлж байна? Бодолтой юм бич!

Золжаргал January 26, 2010 at 11:35 PM  

Anonymous-t uran shnii hetruuleg orson bolno....

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP